Varför kan jag inte lyssna på era premiumpoddar trots att jag är prenumerant?

Text:

  1. Kontrollera att du är inloggad
  2. Gå till Mina sidor för att kontrollera att din prenumeration är aktiv.
  3. Om din prenumeration inte står som aktiv, trots att du är betalande prenumerant, kan du testa rensa din cache (se nedan instruktion).

Så rensar du din cache:

  1. Öppna din webbläsare på datorn (Chrome, Safari, Microsoft Edge eller liknande).
  2. Klicka på Historik i rullgardinsmenyn.
  3. Klicka på Visa fullständig historik.
  4. Klicka på Rensa webbinformation.
  5. Välj tidsintervall högst upp. Välj Genom tiderna om du vill rensa allt.
  6. Markera kryssrutorna bredvid Cookies och andra webbplatsdata och Cachade bilder och filer.
  7. Klicka på Rensa data.
  8. Prova logga in på fokus.se igen och se om det fungerade för dig.