Krönika Jon Åsberg: Nu biter jag i det sura äpplet "Jag biter nu offentligt i det sura äpplet och riktar ett varmt tack till statsförvaltningen. Det där skötte ni bra! Allt var inte bättre förr".
Krönika Susanna Popova: ”Dragkamp” är helt fel ord om corona-dokumenten "Att regeringen nästan lyckades undanhålla oss vetskapen om hur coronan hanterades är allvarligt".
Sticket Mats Melin: 3 år sedan Coronakommissionen – hårda kritiken kvarstår Att andra länder senare kom ifatt oss i den sorgliga statistiken ändrar inte slutsatsen att mycket borde ha gjorts annorlunda i början, skriver Mats Melin som ledde Coronakommissionen.
Krönika 6. Johan Hakelius: Det är bara en tidsfråga innan miljonärerna skryter om att de röstar vänster